Zastępca Fiata Cinquacento
Fiat Seicento (od 2005 roku zwany Fiat 600) – pięciomiejscowy (seicento), czteromiejscowy (600) samochód miejski produkowany przez włoską firmę Fiat. Wprowadzony na rynek w roku 1998 jako następca Fiata Cinquecento. Produkowany jedynie w Polsce w latach 1998-2009, ale przedseryjne egzemplarze zaczęto produkować już we wrześniu 1997 roku. Oferowany z silnikami o pojemności 0,9 dm³ i mocy maksymalnej 29 kW (39 KM) oraz 1,1 dm³, 40,5 kW (55 KM).
Historia modelu
Maksymalny poziom produkcji osiągnięto wkrótce po jej rozpoczęciu. W 1999 roku powstało 253 345 sztuk.
Seicento miało dużą liczbę wersji wyposażeniowych:
wersje z silnikiem 900 (do 2002 roku)
Young (1999-2002)
S (1998-2000)
SX (1998-2000)
Fun (2000-2002)
Go! (2001-2002)
Olimpia (2000)
Citymatic (1998-2000)
Brush (dwukolorowa; 2001-2002)
Trofeo (2000-2002)
wersje z silnikiem 1100
S (1999-2002)
SX (2000-2002)
Suite (1998-2000)
Sporting (1998-2002)
Dynamic (2003-2004)
Schumacher (2001-2002)
Team (2001-2002)
Brush (2002-2004)
Hobby (1999-2000)
Look (2003)
Go ! (2002-2003)
50th (2005-2008)
Actual (2002-2008)
Active (2002-2006)
Abarth (1998-2002)
Fresh (2005-2008)
Seicento miało dużą liczbę wersji wyposażeniowych:
wersje z silnikiem 900 (do 2002 roku)
Young (1999-2002)
S (1998-2000)
SX (1998-2000)
Fun (2000-2002)
Go! (2001-2002)
Olimpia (2000)
Citymatic (1998-2000)
Brush (dwukolorowa; 2001-2002)
Trofeo (2000-2002)
wersje z silnikiem 1100
S (1999-2002)
SX (2000-2002)
Suite (1998-2000)
Sporting (1998-2002)
Dynamic (2003-2004)
Schumacher (2001-2002)
Team (2001-2002)
Brush (2002-2004)
Hobby (1999-2000)
Look (2003)
Go ! (2002-2003)
50th (2005-2008)
Actual (2002-2008)
Active (2002-2006)
Abarth (1998-2002)
Fresh (2005-2008)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz